Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Banner Wan Hazel LINK

Thursday, January 10, 2013

KEGILAAN UNTUK 2012

 
 
 
SELAMAT TINGGAL 2012
 tahun 2012 banyak sangat kenangan..
suka..duka.. semua ada..
tahun yang banyak abiskan duit...
 
yerlakan org buat rumah kita pun nak buat umah..kunun malas nak nyewa.. but tak pe..tu la aset saya dan suami... sangat penat..banyak dugaan nak buat rumah.. bukan main tadah dengan kontraktor..tp ilham rasa kami suami isteri..memilih pelbagai barang sampai mangkuk tandas pun pilihan kami...
hahah.. amik ko.. master bedroom ku bermangkuk tandas kan color hitam... pintu jernih ala2 cermin tu pun pilihan hati..senang nak skodeng..hahahaha
(entry lain nanti nak snap pic umah)
tak sempat...
 
 
 
 
Samsung!!
tercapai untuk dpt note 11
pemberian suami tercinta.. Katanyer untuk Birthday Gurl..
dapat fresh roses dr cameron n kek SR...  pun dha cukup sebenarnyer.. ni kira extra hadiah la..
 
Opsss sebab apa ada 3...
ada la sebabnyer.. sebabkan saya jer pakai wassap tak best la.. so saya plak buat suprise kat suami..
hambik.. 2bijik saya bagi.. :P

kegilaan yang setrusnyer..
TUDUNG!!!
saya dah buat azam baru..tahun nie no more FNJ..
pencen dah...
 
banyak abiskan duit untuk tudung nie sebenarnyer..paling murah saya beli rm190.. tu paling murah..
now dah ada 26helai( semasa entry ni ditaip)
so saya memang tekad dan nekad untuk bersara dr fnj


Tunggu masa nak LELONG... 


kegilaan seterusnya.. Ni ha.. Ngadap cerita 'setia hujung Nyawa'
 
tak nak miss... saya suka!!!
sebab apa.. ada sebab la..biarlah rahsia...
 
muker hero nie encem bangat!! sikap dia buat saya teringat seseorang... 


kegilaan seterusnya..
 
DURIAN CREPE..
berapa banyak dah menda ni amsuk ke dalam perut..
waaa..macamana nak kurus.. penat sapu inchloss jer... tapi memang sedpa.. ada yang beli ada yg buat sendiri..memang best..
 
 
Yang ni saya buat sendiri.. Choc crepe... sedap bangat!!

 
pic yang bawah nie la DC paling terbaik yang saya pernah makan..
nak buat pun x boleh dapat senipis macam ni..macam kulit durian nipisnyer..
sedap....

Qasehmansya: haha... macamana..semua tu semua buat duit mengalirkan... tapi untuk tahun 2013 ni memang nak kurangkan la pembaziran tu... Azam yang akan menjadi kenyataan...

No comments:

Post a Comment