Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Banner Wan Hazel LINK

Monday, October 17, 2011

Tapak Projek Part 1

Alhamdullilah... 11.9.11 Permulaan nak buat Teratak Qaseh~  so esok genap la sebulan projek berjalan.... memang tak nampak banyak pun siap...tapi fulus 10% telah tamat dengan jayanyer...huhuhu..waiting 4 another %.... Aduhai... semua barang naik oooo... simen 1bag = Rm 17... Besi satu Tan= rm2700... batu bata..bla..bla.....bla... Tension.... But usaha tangga kejayaan.. Tq so much For My hubby... Dia la yang tukang urus semua... i tukang ikut dan tukang pilih... :)








Ok..yg kat bawah nie dah siap10% tarikh 16.10.2011
Bin telah siap..boleh lari2 kat atas bin nie..:)


 
Semoga pembinaan rumah nie tak tergendala... Amin

Wednesday, October 12, 2011

Mama Vs Qaseh

Cari-cari album lama...weeeeeeeeeee...Jumper gamba lama2 penuh dengan nostalgia... :) scan untuk simpanan sendiri... pah tu terasa nak upload kat sini...

jom layan....





Ni Plak gambar anak saya..Weee...sama plak muker gan saya...



Friday, October 7, 2011

BINI2 ku GANGSTER~ Layan Jom....

Manja lakonan Yana Samsudin dan Herry (lakonan Shaheizy Sam) adalah pasangan yang bahagia dengan perkahwinan mereka. Mereka sangat romantik dan saling sayang menyayang. Manja di mata Herry seorang surirumah yang rajin dan pandai melayan suami.

Ada satu rahsia yang tak diketahui oleh Herry, Manja rupanya menyembunyikan identitinya sebagai Ketua Kumpulan Gangster. Di pejabat , Herry selalu dibuli oleh Mat Saja, tetapi setiap kali dia dibuli pasti Mat Saja akan mendapat balasannya.

Walaupun dah 2 tahun Herry dan Manja bernikah, namun mereka tak dapat anak , sebab Manja mengalami kecederaan di perut pasa masa lepas. Disebabkan rasa bersalah kepada suaminya, Manja dengan rela hati mencari seorang wanita lain untuk dijadikan madu atau isteri kedua Herry. Baik betul Manja

Lagi satu ageda Manja untuk mengahwinkan Herry ialah kerena nak mengalihkan perhatian Herry kepada urusan lain, kerana Manja semakin sibuk setelah dijadikan Ketua Kawasan, dan kawasannya telah diganggu oleh Min Siam.

Manja melamar Reanna ( Intan Ladyana), rakan sepejabat Herry yang baru untuk menjadi madunya. Walaupun redha dengan perkahwinan suaminya yang baru, jauh disudut hatinya perasaan cemburu melihat kemesraan Reanna dan Herry. Maka berlakulah perang dingin antara Manja dan Reanna dirumah. Ada satu lagi rahsia, Reanna rupanya seorang gangster jugak dan mempunyai agenda tersendiri.

Sedang mereka asyik bergaduh, tiba – tiba Herry menghilangkan diri. Kedua dua madu itu berusaha mencari Herry di merata tempat, Manja bergegas ke tempat musuhnya iaitu Min Siam, kerana khuatir Herry diculik ahli kumpulan Min Siam