Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Banner Wan Hazel LINK

Wednesday, January 11, 2012

Love Him so Much

2006~Tahunn bercinta cintun~ January yang hangat.. Mei yang menjadi Ombak Rindu... :)
2007~ Pssttt... tahun posting n tahun kawin
My Hubby.. Love u so Much...

Tetiber jumper Pen drive masa kat maktab.. (banyak gila cacing virus) But me nak buka jugak... sebab byk giler memory inside pendrive... My memory wif my lovely hubby....

Kitaorang pakat layan pen drive tu sama-sama... Hahaha.... best2....
gambar zaman muda-muda..6tahun lepas... Wah....dah 6 tahun rupernyerrr

 Nie masa kunun2 konvo...
Nie la mamat encem yang mencuri hati saya...
Nie gambar masa dalam class... bercinta cintun dalam kelas..
masa nie semangat la nak datang kelas.. sangat la rajin.. kan Mr Hubby.. hehehe
banyak gila suka & duka
love u dear..


Gambar kawin.. Majlis akad nikah
dapat gelang... Best...
Tema masa kawin maroon...

 hantaran from my heart to u



 hantaran suami yang sangat cantik...katanyer semua di gubah....
yang nie paling best..masa nie encet N73 popular la...



Nie majlis kat perak... Kepak kepak kepung kepung...

 My Flower Girl... Wiena



.My All



majlis at losong
tema hijau


Mr Suami masa majlis bertunang at perak


belek punya belek jumper zaman bertunang.. :) tema Biru

Masa bertunang nie tema biru...
Nie hantaran masa bertunang.. masa bertunang banyak gila la rezeki hantaran kalau tak silap bagi kat famili suami ada la 23 dulang... banyak jugak


Belek lagi...
 Nie time wat dating at Muar..hehehehehe
banyak lagi tapi cukup la takat nie ek... :)


p/s: tunggu entry part 2 plak la... la godek2 gambar n CD

Gambar kawin banyak sangat kat Studio..tapi biar la tu simpanan Privacy kami... Takut ada pulak yang 'meroyan' tengok jap g... :p

1 comment:

Aida Awie said...

sya, pic 1 bertunang tu tgh dok komplen batu cincin kecik ker? hahaha!!!

Post a Comment