Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Banner Wan Hazel LINK

Monday, December 5, 2011

HUKUM KARMA.....


Hukum Karma boleh didefinasikan sebagai pembalasan atas perbuatan yang dilakukan oleh seseorang samada ianya perbuatan baik atau buruk yang dibalas kembali menurut hukum alam atas apa yang telah seseorang itu lakukan.  Jika ianya perbuatan baik, maka baiklah balasannya dan jika sebaliknya...maka buruklah pembalasan yang seseorang itu akan terima.


Padan sangat la dengan muke ko tu.... :D
Tu la...mulut tu jahat sangat.... Nampak sangat yang ko tu desperate... kat pakwe ko kata sayang... dalam diam ko ada kekasih gelap... tu la.. lain kali hal rumah tangga orang ko tak yah nak jadi 'spy'....
~ Tak perlu la nak kata macam tu..macam nie.... kalau ada suami harus la sayang bagai nak rak...bukan 'queen control'.... Harus paham......Nie sibuk buat fitnah.. Tuhan nak tunjuk anytime la sangat....  So jangan malukan diri sendiri oke.... Tuhan itu Maha Adil....
Bila ada pempuan lain kaco bf( Bf pun ntah suker ko ker tak) tau ko gigil kepala lutut...

Lain kali hal orang jangan jadi bz body... Kata orang macam2 tapi nampak sangat ko yang terhegeh-hegeh... kesian!

So lain kali jangan depan org bermuka-muka oke... Kes ko nie lebih malang sekali... kalau dah kawin nanti tak tahu la camna nasib... so cepat-cepat insaf la...Kasihan..kasihan....


P/s : tipu mak bapak pun tak baik jugak.... jangan berlagak alim oke.....



1 comment:

Post a Comment