Daisypath Anniversary tickers
Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Banner Wan Hazel LINK

Thursday, September 29, 2011

Asyik Ingat Rumah jer

Sumber: Internet
 Aduh..... Sejak semenjak nie petang2 jer sure kena cari idea nak 'solek' rumah macamane.. Kena plan awal-awal... so every evening sure g round2 mencari idea...
Nie gambar kat atas nie dapat melalui internet.... lebih kurang pattern umah saya plak..(memanjang) Cun jugakkan warna grey nie...


Bolder nie buat saya terpaut hati... :)



Satu lagi bila dah ada rumah sendiri... Nie la idaman saya..~GAZEBO... Ya ampun...lawa sangat... saya sekang tengah ngumpul2 duit nak beli nie... yang nie boleh tempah kat kedah... Harga Rm27++... wah...kayu cengal... pada saya sangat murah sebab saya pernah suvey..harga semua sekitar rm4+++ huh.... harap2 impian saya tercapai.... Amin..

RM29++

Idaman hati.... Agak2 kat KOTA BHARU kat mana mau intai-intai yer
yang nie Rm5299... Grrrrrr mahal nyer... tapi kena la dengan hasil yang indah nie


http://www.warisanhakhi.com/index.php/promosi-gazebo.html

BigLove n Hug
qasehmansya

No comments:

Post a Comment