Daisypath Anniversary tickers
Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Banner Wan Hazel LINK

Sunday, July 3, 2011

Sapa nak tengok FILEM 321 cinta.. Jom Layan secara ON9 jer...Full Movie


Dah tengok ker Filem nie... Kalu tak lagi jom tengok kat sini..:)
Agak2 berapa bintang u all nak kasi... Me?.. No komen lagi sebab baru nak tengok secara On9 nie...

Nak tahu pasal kisah apa?


SIPNOSIS Filem 3,2,1 CINTA

Filem 321 Cinta mengisahkan Sam( Diana Amir ), anak gadis yang berperwatakan kasar seperti lelaki yang baru berpindah untuk menyambung pelajaran di sebuah kolej. Dia bertemu semula dengan kawan baiknya ketika sekolah, Fariz( Pierre Andre ).


Sam mula ditakut-takutkan dengan fakta sikap kasarnya itu akan membuatkan lelaki takut mendekatinya dan akan hidup bersendirian sampai mati.
Secara kebetulan, Sam terserempak dengan Nazri( Farid Kamil )l, lelaki idaman seluruh kolej. Dia tercabar dengan sikap Nazril yang hanya melayan gadis cantik menyebabkannya tekad untuk memikat Nazril. Pelbagai kejadian lucu dan romantis berlaku sepanjang Sam berusaha untuk memikat Nazril.


Sam merubah penampilan dan sikap kasarnya. Akhirnya, Nazril jatuh cinta dengan kesungguhan Sam apabila sanggup membantunya menguruskan rumah anak yatim yang dibina. Sam mengajar anak-anak yatim dengan caranya yang tersendiri.
Bagaimanapun, tanpa disedari, Faiz menyimpan perasaan terhadapnya selama ini. Faiz menerima Sam seadanya. Sam tersepit antara cinta Nazril dan Faiz. Siapakah pilihan Sam, 321 Cinta akan menentukannya.




BigLuv
Qasehmansya


2 comments:

LEJENDA said...

dah tengok dah....

Pretend To Be My Self said...

heh . trime ksh... dpt gak tgk. huhu

Post a Comment