Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Banner Wan Hazel LINK

Wednesday, July 27, 2011

Ada yang marah dekat blog saya...

 
 Walawey.... Ada jugak yang marah dengan entry yang saya buat....sedangkan Cerita nie sahih atau tidak..
Entry yang mana?? entry pasal APEK
Huhh...tak da niat lain pun... nie dari luahan hati Tunang dia... Tunang dia yang wat status kat Fb..so ramai mata-mata blogger yg 'baek' dah sambar cerita nie...
tapi ada jugak pekomen2 yg emosi pulka..apasal emo tak tentu pasal lak nie...
tak caya meh tengok org pengecut komen kat sini
kalau berani meh bagi backlink untuk saya balas kenyataan anda...
Tengok jom...



 

6 comments:

kaizen said...

ntah2 anon2 tu apek x?? hehehe

*sentap le tuh....

latest entry Spontaneous Thursday : Niat & Urban-or-Disaster

mizzkechique said...

adeh la..

Qiut Mummy said...

huhuhu...anon 2 terasa kot...earm pepn bg sy klu xske xpyh bca...klu ske komen lh..tp komen pn klu nk tegur pn pe slh nya elok2..xperlu nk maki2...ckp bnda xelok...bepk dlu sblm komen blog org....telajak perahu blh diundur..telajak kata buruk padah nya...

qaseh said...

tq blogger sekalian..
tu kena la berbudi...bukan kita nak aibkan sesapa..
pelik2....

boleh tegur tapi jgn maki.... setuju

Jua said...

apsal emosi lak dorg ni...isk2...mencarut2 tuh baik ke?sbb ayat die yg mule tuh...xbaik canang....heloo.....yg mencarut tuh baik ke?

QASEH MANSYA said...

betul tu... tu jenis hati yg makan dalam.. :)

Post a Comment