Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Banner Wan Hazel LINK

Wednesday, June 8, 2011

Jangan Kencing Berdiri woi......


Ada tak kadang-kadang korang luper....Oh nak tak tak sebab apa..bukan sebab korang dah tua..tapi maybe sebab langgar pantang larang kat bawah nie.... hehehehe Meh sini kita check list..



Kurangkan makan kepala ikan..
Oh nooo..nie my peberet 4ever nie...




Tahu petua-petua agar tidak lupa

a) jangan makan kepala ikan ( oooo..ni peberet nie.....tapi masa zaman sekolah dlu tak buat la..takut otak jadi senget)

b) jangan makan organ dalaman (mmmm saya suker makan pedal ayam... yang lain tak layan)

c) jangan minum semasa makan ( nie petua jugak nak elak perut buncit)

d) jangan minum atau makan makan yang tercemar oleh semut ( hahaha.. yang nie selalu dengar tau)

e) jangan melihat kemaluan( opssss.............jangan buat okey...)

f) jangan melihat buih( Mmmmmm...buih apa ek)

g) jangan membaca nama pada batu nisan( aik....yer ker nie)




Sekadar gambar hiasan...




h) banyakkan makan makanan yang mengandungi soya seperti tempe, tauhu dan lain-laini) banyakkan makan kismis, kurma dan madu

j) banyakkan makan kekacang( yang nie bagus..masa pegnet selalu bagi Qaseh mamam dalam perurt)

k) pakai minyak wangi ketika belajar atau menghadapi peperiksaan( i like )

l) jangan makan sehingga terlalu kenyang (ikut sunnah Nabi)

m) jangan kencing berdiri (ooooyooo...Nie bahaya nie...dont do like that ok..)


Opssss..
Sumber: Internet
Macam tak senonoh jer kan....






BigLuv
Qasehmansya

Sumber: Internet

No comments:

Post a Comment