Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Banner Wan Hazel LINK

Monday, May 16, 2011

Entry ini ada bacaan yang kurang sesuai untuk golongan kanak-kanak (18sx)

sparkle - http://www.sparklee.com

Perhatian: hanya untuk bacaan 18 tahun keatas

Glitter Text Graphics - http://www.sparklee.com

v  (18sx) : Jumlah air mani lelaki semasa ejakulasi tidak pernah lebih dari 2 sudu teh.
v  (18sx) : Secara puratanya, seorang lelaki akan berejakulasi 7,200 kali sepanjang hayatnya.
v  (18sx) : Secara puratanya, seorang lelaki melancap @ bermasturbasi 2,000 kali sepanjang hayatnya.
v  (18sx) : Jika dikumpulkan, air mani yang terkumpul selama hidup seorang lelaki berjumlah 14 gelen.
v  (18sx) : Kelajuan pancutan air mani (semasa ejakulasi) ialah sekitar 55 km/jam. (laju kan?…huhu)
v  (18sx) : Jumlah kalori bagi 1 sudu air mani ialah 7 kalori.
v  (18sx) : Waktu paling menggairahkan bagi seorang lelaki untuk bersetubuh ialah pada PAGI HARI.
v  (18sx) : Cara terbaik untuk meningkatkan kemampuan fungsi alat seksual anda ialah : Berhenti merokok, bersukan dan jaga pemakanan.
v  (18sx) : Makanan yang dapat meningkatkan kemampuan fungsi seksual anda ialah : Kerang, daging tanpa lemak, seafood, dan roti gandum.
v  (18sx) : 60% seorang lelaki pernah melancap @ masturbate.
v  (18sx) : Secara umum, bau air mani bergantung kepada apa yang dimakan. Jika terlalu banyak makan makanan berlemak, maka baunya akan jadi hanyir. Jika makan dengan seimbang, baunya sedikit hamis. Jika makan asparagus, maka bau air mani akan menjadi sangat kuat.
v  (18sx) : Zakar terpanjang yang pernah tercatat dalam rekod dunia ialah sepanjang 13,5 inchi atau sekitar 34.29 sentimeter. (Cuba ambil pembaris dan tengok sendiri berapa panjangnya…huhu)
v  (18sx) : Wanita hanya memerlukan zakar sepanjang 6 cm saja untuk dapat memuaskannya. Jadi, jangan la risau sangat saamada alat kelamin anda pendek atau panjang yer….huhuhu
Big Luv
                     Qasehmansya

2 comments:

hasrul hassan said...

Salam.
Lepas ni nak simpan air mani ..hahahaha... letak dalam peti ais. Banyak gitu ... membazir je buang2 kan ... air mani lelaki sesuai untuk menegangkan payudara .. cuba petua ini, air mani suami disapukan pada buah dada ... elok diamalkan selepas bersama. Ini petua orang lama ... kalau segan bertanya pasti tak akan tahu punya.

Panjang atau pendek alat kelamin lelaki tak lah penting sangat, cuma teknik dan cara yang betul perlu dipelajari.

QASEH MANSYA said...

hehehe....
info baru dari Bangku Kosong tu.... :P

Post a Comment