Daisypath Anniversary tickers
Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Banner Wan Hazel LINK

Monday, April 4, 2011

Snek BIJI GAJUS..sedapnyerrrr~ RM 17 jer..

Buah ketereh atau Gajus... Buahnyer kelat.. tapi bijinyer sangat la sedap....saya biasa buat snek waktu menonton...best..selalu jenama yg selalu saya beli ~ TONG GARDEN..nyam2 la sangat..but isi dlmnyer sikit...untuk qaseh sorang pun tak cukup..hehehe.. so ptg tadi saya g round the world..hehehe g pasar Jerteh jer... ruper2nyer dlm pasar tu aneka makanan ruper2nyer..dari dodol...biji gajus..keropok kering...hingga ke budu... so meh layan skit gambo gajus kat bawah nie..




nie la snek yg selalu saya kudap~harga dr rm4.90-7.90
isi dlmnyer sangat sikit...qaseh sorang pun tak cukup..hehehe


so tadi pegi ke Pasar Jerteh..Rupernyer disini biji gajusnyer agak murah...walaupun tiada jenama..tp sedap... saya tak pasti beratnyer berapa..tapi harganyer RM17...banyak lak tu....agaknyer dlm 700gram...memang puas la mengudap malam nie..yam..yam..



hehehe..kali nie makan la gajus sampai lebam... sedap..lain kali tak yah la cari jenama Tong Garden lagi....


No comments:

Post a Comment