Daisypath Anniversary tickers
Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Banner Wan Hazel LINK

Monday, April 4, 2011

Bila Sayang itu Lahir dengan IKHLAS..

Masa saya menulis entry nie... Insan yang paling saya Kasihi Qaseh Damia Qhalisya, sedang melayu-layukan matanyer... My Hubby pulak tak de kat Umah..(alhamdullilah..selalu ke masjid..Sejuk perut mak mertua ku).
Tuhan telah mengurniakan Anugerah yang tidak terhingga... Lahir dengan keadaan yang cukup sifatnyer... Kelahiran untuk menyambung zuriat dan pengikat kasih sayang kami..Syukur... makin membesar dengan bijak.. Petah bercakap...tu la anak mama...
Sangat bersyukur..Anugerah yg dikurniakan ini tak mungkin akan saya dan hubby saya sia-siakan... InsyaAllah..akan kami didik sehingga bejaya dunia dan akhirat.. MAMA&PAPA love u my sweetheart..Qaseh...
Merenung wajah sikecil nie... memang akan mensayukan hati saya... andai kata saya telah tiada...siapakah yg akan menjaga dan membelainyer..Memang tak dapat saya bayangkan...Ya Allah,Bahagiakan keluargaku...Lindungi Kami dari sebarang Bencana...Amin..

WE LOVE u Qaseh....


Senyumanmu..keletahmu..Penawar duka Mama & Papa...


No comments:

Post a Comment