Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Banner Wan Hazel LINK

Sunday, April 24, 2011

Frame tingkap+Pintu = kecederaan Qaseh...

Huh.. hari nie kena pergi stor kayu lagi. nak wat tempahan terakhir + deposit.. Huh Semalam wat entry kata dekat Rm 7ribu untuk frame... Rupernyer bila pergi sekali lagi(berkenan yang lain ) harga pun naik dekat Rm9ribu untuk frame saje. So tak mau pening kepala sebab dah pening(sebelum nak datang stor kayu nie, qaseh jatuh longkang,papa yang tak tengok heroin nie....) so kita orang setuju pilih design(Misai Kucing).



Jom layan gambar(mood letih)




Ni kecederaan di Dahi.. ada 2 luka
Berlaku di Halaman rumah sebelum pergi stor kayu



yang nie kecederaan semasa di stor kayu
terhantuk dekat lori
2kali waktu yang berlainan..



AKTIVITI di STOR KAYU
COMOT(sila perhatikan hidung yang penuh debu)
sebab 1st time dapat main pasir
penat larang pun tak makan saman




Comot+Debu+Busuk (busuk2 pun buah hati mama tau)
mama larang tak makan saman!!
Jangan main pasir...



Nie la yang dipanggil Frame(keseluruhan harga frame sahaja dekat Rm 9ribu ~kayu seraya)
pada sesapa yang nak wat Frame tingkap disyorkan pakai kayu seraya kalau tak mampu nak pakai cengal



Daun tingkap yang menjadi pilihan hati (yang nie belum order lagi)





Nie wajag berdebu Qaseh
Gambar dibawah pulak setelah Di DOBI(sampai rumah)



Gambar2 Qaseh setelah di DOBI.....

Big Luv: Qasehmansya

2 comments:

haida said...

Siannya Qaseh jatuh jatuh..

Watie Rose said...

mahalnya frame kayu tu kann, camnerlah sy nak buat rumah baru nih...hehe..lagi 20 tahun kot...

Post a Comment