Daisypath Anniversary tickers
Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Banner Wan Hazel LINK

Monday, April 18, 2011

Contest Header dan Entry terbaik...

سْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Alhamdullilah..kali nie contest yang dianjurkan oleh satu Blog nie amat menarik rasa hati saya untuk Meng'join'kan diri... Permintaannyer agak menarik hati saya...Contest Header dan Entry terbaik

syarat pertama.. nie header yang saya dah edit....


satu jer nak komen:- Gambar yang owner bagi nie kecik so bila nak besarkan takut pecah so kena save besar kan bila nak try wat header.

SYARAT KE 2 ialah:-

Tajuk Entry Pilihan TANDA-TANDA AJAL MAKIN DEKAT sebab saya pilih entry nie kerana Padat dengan pengajaran.. Alhamdullilah

SYARAT KE 3:-
Entry Terbaik saya pula~ Klik bawah nie ~



Harap-harap peryertaan saya nie cukup syarat..:)


Big luv: Qasehmansya

SYARAT CONTEST :
Ini kata Owner blog ni:-   nak join? < klik disini
  1. Terbuka pada siapa-siapa saja yang nak join : Follow ke tak , tak kisah lah..
  2. Letak header dy...
  3. Buat entry Contest Header dan Entry terbaik..
  4. Contest pertama , Dy nak mintak tolong korang editkan Header untuk dy.Boleh tak??? Kiranya mendesignkan header untuk dy.. HEHE.. Header terbaik akan diguna dalam blog dy.. Sekaligus menjadi pemenang untuk contest ini.. Kalau boleh islamik sikit ek.. hehe
  5. Contest Kedua , Dalam banyak-banyak entry yang dy buat.. Entry mana jadi pilihan dan kenapa.. Dan , apa yang perlu dy perbaiki untuk memperbaiki penulisan entry dy.. sila linkan satu entry terbaik anda sendiri  sebagai perkongsian yang rasa nya perlu untuk dikongsi.. sama-sama kita tahu apa yang kita tidak tahu..
  6. Nak tag kawan boleh , tak tag pun boleh..
  7. Terakhirnya , Jangan lupa paste url korang semua kat sini..

1 comment:

dy Rahman said...

as salam... terima kasih kak!.. hargai sangat..
gud luck yah..
semoga perkongsiaan kita bertambah.. ^_^

Post a Comment