Daisypath Anniversary tickers
Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Banner Wan Hazel LINK

Thursday, April 28, 2011

Cikgu Pesan.....




Cikgu selalu pesan menda-menda kat atas tu...Tapi kalau cikgu sya yang pesan lain pulak:-

  • Baju awak tu kena masuk dalam... Kalau tak awak tak nampak encem macam Farid Kamil...
  • Tudung awak tu kemaskan comel...(selalu kalau saya tak ingat nama student tu saya bahasakan nama dia comel...) kalau tak tak cantik macam YUNA...
  • Esok pastikan keje awak siap yer budak-budak... kalau tak esok saya akan bawak keliling padang... Mau ker?
  • Kutip sampah bawah meja tu..kalau tak cikgu sumbat dalam mulut(ayat tu untuk menakutkan budak...saya pun takut nak sumbat masuk dlm mulut dia...)
  • Jangan berlari kat tangga nie! kalau tak nanti jatuh macam buah nangka sapa yang susah? saya jugak
  • Jangan bising kalau tak cikgu staple guna staple gun nie(staple yang besar tu..sambill tunjuk staple gun tu depan muker student..
Tu antara pesanan saya..Bukan membebel tapi tu la kenyataan bila masuk kelas...tambah-tambah sekolah rendah.. (masuk kelas sure bising+sampah sarap bawah meja)

Maybe pada saya sekolah bandar dan sekolah Luar bandar banyak beza...tapi saya masih sayangkan sekolah yang saya berkhidmat sekarang..Huh....

BigLuv
Qasehmansya

No comments:

Post a Comment