Daisypath Anniversary tickers
Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Banner Wan Hazel LINK

Tuesday, November 23, 2010

Bila Aku Jatuh Cinta

video ni sangat la sweet...sudi2 la dengarkan yer..





Go to fullsize image



Ya allah...
Jika Aku jatuh Cinta
Cintakanlah aku pada Insan yang melabuhkan hatinya padaMu..
Agar bertambah kekuatan untuk MecintaiMu...

Ya Muhaimin...
Jika aku jatuh hati
Izinkanlah aku meyentuh seseorang yang hatinya terpaut dihatiMu..
agar tidak terjatuh dalam jurang cinta nafsu....

Ya Rabbana..
Jika aku jatuh hati..
Jagalah hatiku padanya..
Agar tidak berpaling dari hatimu..

Ya Rabbul Izatti..
Jika aku rindu..
Rindukanlah aku pada seseorang yang mencintaiMu..

Amin...
Sesungguhnya..telah ku dapat insan yang kucari...
Dia sentiasa menemaniku..
semoga ikatan ini kekal hingga ke akhir hayat.
Terima kasih atas kurnianMu..









petikan:tentangcinta

No comments:

Post a Comment