Daisypath Anniversary tickers
Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Banner Wan Hazel LINK

Saturday, December 28, 2013

Saya bertuah dapat dia..

Syukur... saya dipertemukan jodoh dengan insan yang begitu memahami... dia suami saya...
Gerakhati saya yg memang nakkan handbeg dan no plat kereta tu suami usahakan.... love u so much..
Bukan sebab hadiah tu yer..tp kasih sayang suami pada isterinya...
Tiap hari jaga makan dan minum saya masa berpantang... tolong bakarkan tungku...mandikan anak..tukar pampers anak... tq so much... love u..
And tq utk hadiah ni.. spechless

-maaf yer..buat dia yg telah hancur hatinya... sekian..

Hadiah utk birthday girl

Harga bukan ukuran kata suami saya..tapi saya speechless


Anak anak petanda cinta kami....

Akhirnya W512E
Tq my hubby 512 sempena birthday saya..



Moga tahun 2014 yg akan datang memberi lebih kebahagiaan dan kenikmatan..
Biar saya bercinta dengan ramai lelaki..namun  syukur jodoh ini milik saya
Saya bahagia... kamu yg ganggu 'saya' lupakan la niat kamu.. 
Amin..




Mana x terkedu.. nak nangis tengok harga..
Kata suami setahun sekali.. :)
Tq biebie...

1 comment:

Jua said...

untungla...aku pn kagum tgk abe man bgn mlm smpai tersengguk2 dodoikn anak....

Post a Comment