Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Banner Wan Hazel LINK

Monday, August 27, 2012

abah masuk hospital raya ke 3

 
Tangisan petang raya ke 3
Airmata yang mengalir ni memang tak dapat ditahan lagi...kesedihan...sayu..
abah menanggung kesakitan..anak-anak pun terasa kesakitan..
Alhamdullilah..masa abah sakit dada tu kami semua adik beradik ada disamping abah...
Yup..jua..adik-adik yang menemani abah mungkin membuatkan abah lebih kuat...
Umi memang tabah...sanggup bersengkang mata dihospital..kesian melihat kakinyer yang bengkak semasa menjaga abah..pergorbanan tu akan diberi ganjaran oleh Allah swt.
 
Masuk tempat abah berehat.. usap-usap kepala abah..kaki abah... cium pipi..
tengok abah macam tak tertahan menaggung kesakitan... Minta jua ambil air bacaan yassin..
Alhamdullilah..makin kurang sakit katanyer....
 
Abah ditahan diwad.. keputusan dari Hospital Besar agak lambat diberitahu..
pukul 1pagi we all berkampung dihospital... cucu-cucu atuk berlari sana sini...
mungkin tak mengerti kesakitan dan kesedihan...
 
Tapi Qaseh..bila dapat tahu atuk sakit..dia pulak meraung...adoi...mama jadi gabra...
qaseh memang sensetip orangnyer
 
Biar la berhabis duit untuk insan tersayang....
abah makin sihat..kami adik beradik masih berulang alik datang melihat abah...
Bergilir menjaga..
Tenung wajah abah yang sakit... hati rasa sayu..airmata pasti bergenang....
 
 
Nie turn masa saye & sarijua jaga...
bagi abah rest...

ramai adik beradik abah yang berkumpul..
suke abah..ceria..
alhamdullilah... makin erat dan utuh ikatan kekeluargaan...
 
 
 
 
Qasehmansya: Semoga abah cepat sembuh..makan ubat...jangan buat kerja berat-berat..we love abah..
hati makin sayu bila duduk berjauhan... Cepat rumah siap.. nak ajak abah berehat kat rumah baru kakyong n man... Bilik special..:)

3 comments:

Lynda Che Lah said...

semoga abah kak sya cepat sembuh..kasih anak2 akan kuatkan dia..

QASEH MANSYA said...

Tq lynda.... Harap2 mcm tu la

Batu Adventure said...

semoga lekas sembuh :)

Post a Comment