Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Banner Wan Hazel LINK

Friday, August 5, 2011

Lelaki ni macam apek@khairul fahmi la.... :)

Mmmmm...malas mau komen bulan puasa ni... so klik sini




Apakah...??


krt: Ohbulan

Hari ini, kami menerima 2 keping gambar Dahlia Teck bercuti-cuti bersama rakan, serta seorang jejaka yang dipercayai amat popular orangnya.
Tegap & sasa orangnya. Kasih sayang seorang abang terhadap adik, mungkin? Iya’lah, takut juga adik sesat dalam Universal Studio Singapura yang seluas 20 hektar tu kan. Susah nak cari nanti.
Bersangka baik lah kita sempena bulan Ramadhan ini. Ehem( Ohbulan)

Opsss....masa jalan2 kat roti kaya... tbaa kisah ni.... Mmmmmmm...
macam2.... :(

3 comments:

BeloG MTT said...

Dah terang lagi bersuluh tapi tak nak mengaku.. =..="

QASEH MANSYA said...

Mtt: tu la pasai... ni yg pminat marah ni....

eusaida_eda said...

mmm mcm2 an... kesian spe yg kne tndas nie pn xmo ngaku g...

Post a Comment