Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Banner Wan Hazel LINK

Saturday, June 18, 2011

Boleh buat selaput DARA palsu ker..[18sx]

Uiksss... Ada jugak ker cara nak kembalikan selaput dara..Huh...macam tak percaya..so saya copy pastekan dekat blog saya..just sebagai info & tak da niat sebaliknyer...so kalau nak komen boleh jer kat bawah nie...

Tapi sebelum tu bagi korang yang tak tahu apa itu selaput dara nie ada sikit info.

Dalam istilah perubatan, selaput dara dikenali sebagai hymen. Selaput dara ini merupakan satu lipatan selaput lendir yang menutupi pintu bibir vagina perempuan. Ia telah ada sejak bayi perempuan dilahirkan. Kedudukannya adalah diantara satu atau dua cm dari bibir luar vagina dan bentuknya bulat mengikut bentuk liang vagina. Namun begitu ada juga selaput dara yang memiliki bentuk unik seperti bulan sabit ( semilunar ) dan mempunyai pemisah ( septum ). Selaput ini amat tipis dan merupakan membran yang lembut. Secara biologisnya membrane ini tidak berfungsi, tetapi ia mempunyai beban yang berat kerana dinilai sebagai bukti kegadisan seorang perempuan.


Ini adalah buah pinang

Nie petua untuk kembalikan DARA


Ramuan terdiri drp 12 biji pinang muda sebesar ibu jari (boleh dibeli dari kedai India) dan gambir Sarawak sebesar kuku telunjuk (boleh dibeli dari kedai ubat cina dan penjual ubat kaki lima). Pinang muda ini dibelah dua. Pastikan isinya masih lembut dan bergetah. Tumbuk isi pinang muda ini dan kemudian diperah bagi mendapatkan air pekat bergetah berwarna kemerahan. Campurkan dengan gambir Sarawak yang telah dihancurkan terlebih dahulu. Kacau rata2 dan panaskan di atas api yang sederhana sehingga terbentuk cecair pekat seperti gam (tak begitu kuat melekat apabila disentuh). Celupkan ramuan ini dgn cotton bud atau kapas yang digulung. Perlahan2 masukkan ke dalam lubang faraj yang telah dibersihkan dan dikeringkan terlebih dahulu. Lakukan sorong tarik dengan berhati-hati sebanyak 3-4 kali. Peringkat awal, mungkin rasa pedih sedikit. Jgn membasuh faraj atau buang air selama 3 jam setelah melakukan rawatan ini atau anda terpaksa mengulangnya sekali lagi. Seeloknya dilakukan rawatan petua ini pada sebelah malam atau selepas subuh. Jangan lakukan ketika sedang haid. Bagi mendapatkan hasil yang maksimum, lakukan rawatan ini selama 44 hari. Jika anda melakukan rawatan petua ini dengan betul, lubang faraj anda seakan diselaputi kulit nipis seperti selaput. Jika bergesel zakar, anda akan berasa faraj anda begitu ketat dan pedih. Ini adalah kerana air pinang muda dan gambir sarawak akan mula bertindak mengetatkan permukaan dalam dan luar faraj apabila air mazi mengalir dari faraj. Apabila air ini bergabung dan menitis ke kain cadar, seperti ada tanda titisan darah bayu (jernih).



Psttt:ada jugak mitos yang kata..
Betulkah orang kata tengok pada tumit kaki..
Kalau merah lagi maknanya masih dara...
Betulkah pernyataan ni??





Notakaki: kesimpulannyer tak perlu la petua nie semua apa yang penting Jagalah maruah anda.. peace...


Bigluv
Qasehmansya

2 comments:

myra.mon said...

huh!!! betul kah ini semua,,,,lpas nie rmai gdis2 yg tahu pkat dok wat benda yg mcm nie,,,pasal kaki tu,,,mitos jew,,,klau org yg kuat bekerja,,,sperti promoter,,,padahal dah kawin anak 4,,,kaki masih merah lagi tu,,,hahaha,,,btul x???

narumi sakura said...

macam seram je nk kne cucuh coton bud dlm lubng faraj..

jmput join contest Naru =)

http://narumiaida.blogspot.com/

Post a Comment