Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Banner Wan Hazel LINK

Tuesday, May 10, 2011

Qaseh memang kuat makan!!

Setengah ibu&bapa always susah hati anak tak lalu makan... kena beli vitamin macam-macam nak bagi anak ada selera. Alhamdullilah..For me n husband... dapat anak yang tak langsung memilih makan,senang sungguh..apa saja semua Qaseh suker...so mama senang hati..
Cumer mama risau nanti Qaseh Chubby.. Sekarang berat dah 16kg.. Tubuh tak nampak gemuk lagi tapi kena hati2 jugak...
Nanti Qaseh sakit mama yang susah..
Menu pagi kalau hari cuti untuk Qaseh Nasi lemak yg harga Rm2(Qaseh boleh habiskan sorang) sangat risau..so PapaQaseh pasni jangan beli lagi Nasi lemak banyak-banyak kat Qaseh ok..


Menu Qaseh : Nasi Goreng Cina..
Selalu makan separuh pinggan...

Tengok saiz perut ok....hehehehe

Nasi siap ada kat pipi lagi


Nie kek Peberet Qaseh

Tengok... 5 slice dia mampu makan

Gulpppp...

1Mangkuk sup cendawan..Habis

Curly Fries yg Large..untuk Qaseh sorang

Pizza 2 slices

Sedutan air....
Brluppp..Alhamdullilah...


BigLuv
Qasehmansya

1 comment:

Kasih Ibu said...

amboi berselera sungguh qaseh ye..bagus, biar cepat besar ye. yang penting qaseh makan makanan yg berkhasiat.

si haiqal pun suka makan, kdg2 risau juga..yelah nampak perut dia dah menaik, takut obes je nanti...

Post a Comment