Daisypath Anniversary tickers
Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Banner Wan Hazel LINK

Monday, May 9, 2011

2 minggu 2 Hari lagi....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers


Lagi 2minggu 2hari

Genap 4tahun perkahwinan kami.Alhamdullilah semoga terus berkekalan hingga hujung nyawa....

Nak perkahwinan bahagia? semua orang nak bahagia.. Jom tengok tips yang saya dapat di perkahwinan bahagia.blogspot


 Tip yang saya ingin dedahkan ialah CIUMAN KASIH SAYANG. Ya, dengan memberikan ciuman yang penuh kasih sayang terhadap pasangan anda. Ciuman merupakan satu perilaku yang sangat-sangat disukai oleh isteri mahupun suami. Ini kerana ia mampu memberitahu secara tersirat bahawa anda sememangnya sangat-sangat menyayangi isteri anda (antara cara mudah jika anda tidak mampu melafazkan dengan kata-kata selalu). Ia juga perlu dilakukan oleh isteri supaya suami anda dapat memahami yang anda pun sangat-sangat menyayanginya.

Cuba anda mewajibkan diri anda memberikan ciuman kepada pasangan anda paling kurang sehari sekali. Saya pasti pasangan anda semakin menyayangi anda dan sentiasa menunggu anda pulang ke rumah untuk bermesra dengan anda. :)

Itulah tip penting saya untuk anda praktikkan..walaupun ia mungkin sudah diketahui oleh ramai orang tetapi saya yakin tidak ramai yang mempraktikkannya ;). Jadi, lakukanlah dengan segera dan jadikan ia sebagai rutin harian untuk pasangan anda :)



BigLuv
Qasehmansya

1 comment:

Aida Ab Jalil said...

ye.. tul tu. ciuman juga dapat menghilangkan stress/ kesakitan.

Post a Comment