Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Banner Wan Hazel LINK

Monday, April 25, 2011

Tangkap gambar suker sangat kembung-kembung pipi

Macam pelik jer tajuk entry nie.. tapi saye tetap post entry nie.. Saya betul-betul menyampah,meluat,loya... Huh....nie betul-betul la..kalau setakat nak muncung-muncung bibir ala2 donald duck tu agak sweet la jugak tapi nie...hampeh...

Tadi g tengok profile sorang minah...Memang pelik bin ajaib la gambo dia semuanyer ala ala konon seksi tapi tak jadi.. Siap ada gambar kembung2 pipi lagi.. Udah-udah la pose ala2 nak seksi tak jadi tu ok....

Kalau setakat satu tak pa.. Nie kalau boleh satu album kembung-kembung pipi..Kesiannyer....

nak tahu cam na pose kembung pipi layan kat bawah nie:-

Huh..Komen sikit.......

Komen lagi...

.
.
.
.
.
.
.
.
.

dah ruper ikan emas la...


Gulp..Gulp....



Biglove Qasehmansya

3 comments:

Anonymous said...

haha..tajuk padan bebeno dgn gmbar pling bwah tu..hahaha...selain kembung-kembung pipi dan muncung2 bibir mcm mulut ikan todak..tu yg jelir2 lidah ala2 zirafah g yg ksian btul..mcm NAK sesuatu..!!

fara said...

hahha aku ingat aku je yg meluat...kat fb laki aku ..selalu gak tgk bebudak yg suke pose begini.....kadang bengang jugak tapi kekadang sian plak ...dah elok Allah wat cantik pilih nak jadi spastik..hehhhe..

QASEH MANSYA said...

tah... Ape kes pose cm tuN

Post a Comment