Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Banner Wan Hazel LINK

Saturday, April 23, 2011

Suker sangat tangkap gambo dalam TOILET....Sebab?

LOL... ada ker... Confirm ada!!! betul2... ate ape ke benda yang u olls buat dlm toilet tu.. tak der ker tempat lain nak pose.. Hehehe.. tp memang ramai sangat yang letak gambo2 yang ditangkap depan cermin toilet pas tu Upload kat Facebook....

Sebab apa Dorang-dorang nie suker tangkap gambo dalam toilet?

- Ada cermin
-Pemandangan cantik..
-Malu nak posing tempat terbuka
-Tak nak Jantan2 terhangat melihat mereka berposing(tapi pastu upload lak dlm Fb)
-Lighting yang cantik..terutama toilet2 dekat hotel...
-Mood terbaik kot bila dah melepaskan 'HAJAT'


Atau sebab-sebab tak ada simbol 'DILARANG MENGAMBIL GAMBAR' diluar toilet..
Jom layan Signbord Toilet kat bawah nie



Lucu tak?


Hahahaha...


Kalau macam nie ada kat Malaysia..Camner?


Upssss....

LOL...



Lalalala


Kreatif...







Lol.. :P
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tengok yang bawah nie..
komen sikit...






Nie no komen la..


Big Luv:Qasehmansya
Sumber:internet

No comments:

Post a Comment