Daisypath Anniversary tickers
Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Banner Wan Hazel LINK

Friday, April 29, 2011

The Royal Kiss ♥ ♥

Awesome ♥ ♥
 
MASANYA kini sudah tiba untuk Westminster Abbey meraikan ikatan cinta agung dua ikon dunia, Putera William dan Kate Middleton. Sejarah bakal dilakar dengan perkahwinan antara putera raja Britain itu dengan kekasihnya, yang akan berlangsung pada 29 April ini. Rakyat Malaysia juga berpeluang tadi berkongsi detik bersejarah ini kerana hanya ntv7 saluran televisyen percuma.

KISAH CINTA MEREKA..


William mula jatuh hati pada Kate pada malam pertunjukan fesyen ketika putera raja itu berada pada semester kedua di Universiti St Andrews, Scotland pada 2001.

Sedang Kate memperagakan fesyen di atas pentas, pewaris takhta Britain berkenaan yang berusia 19 tahun ketika itu berbisik kepada rakannya, Fergus Boyd: “Wow! Gadis ini memang menawan.”

Beliau membayar £200 (RM1,000) untuk tiket tempat duduk depan dan apabila Kate muncul bersama baju yang jarang dengan pakaian dalam serba hitam, William terpaku.

Selepas menghadiri satu majlis selepas acara itu, William mula mengorak langkah. Dia dan Kate, yang ketika itu berusia 20 tahun, berbual dengan penuh mesra di satu sudut. Sebaik mereka melagakan cawan untuk meraikan kejayaan Kate.

Kini detik bahagia itu diabadikan pada akhbar dan barangan cenderamata yang menghiasi kota London dan kemudian dibawa ke seluruh pelosok dunia meliputi negara asal pelanggan.

CEBISAN KISAH LAGI.....

Prince William :-Dari kawalan tentera hinggalah kehidupan sosial, semuanya bagaikan di hujung jari kedua-dua putera muda Britain yang sentiasa mencuri tumpuan ramai ini. Tiada putera yang lebih terkenal selain mereka.Kate: Kate Middleton sesuai digelar pengganti Diana. Pernah disiarkan di saluran Sky One (saluran hiburan UK), dokumentari ini mengikuti perjalanan hidup gadis yang sedang bercinta dengan bakal Raja. “Kate: The New Diana?”



Big Luv
Qasehmansya

1 comment:

Diyanieee said...

cantik jak kate tadi kan? hehehe..

jom join lucky draw saya.. last daa mlm nie.. :)

Post a Comment