Daisypath Anniversary tickers
Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Banner Wan Hazel LINK

Sunday, April 17, 2011

Nikmat bercinta selepas kawin...

Indahnyer saat-saat bercinta~ SEMUANYER INDAH...
Teringat kata-kata ustazah disekolah saya~ dah kawin bila pegang-pegang berbeza gan zaman bercinta,hilang sentuhan karan..

Tapi masa tu kalau bersentuh ibarat memegang daging yang haram~ itu yang syaitan suker...Alangkah indahnyer kalau ikatan tu cepat2 disatukan...Halal..baru sentuhannyer mendapat pahala..Tapi bila dah kawin..hilang pulak rasa ingin sentuh menyentuh..sepatutnyer bila sudah menjadi suami isteri...lagi kerap menyentuh pasangan lagi menambahkan rasa kasih dan sayang...

Saya? saya setuju dengan kata-kata uztazah nie, Bila kita balik atau berada dirumah...saya suker bila sentuh menyentuh....menambahkan rasa kasih dan sayang...betul..tak caya cuba lah..sentiasa bergurau dengan pasangan... Indahnyer..

Ya Allah jika aku jatuh cinta,
Cintakan aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu,
Agar bertambah kekuatanku mencintaiMu.
Ya Muhaimin jika aku jatuh hati,
Izinkanlah aku menyentuh hati
Seseorang yang hatinya tertaut padaMu,
Agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu.
Ya Rabbana jika aku jatuh hati,


petua jatuh cinta


No comments:

Post a Comment