Daisypath Anniversary tickers
Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Banner Wan Hazel LINK

Thursday, April 21, 2011

LOVE B.I.T.E ~~~~ :)







Oh...OH lalalalala.. Tajuk entry tengahari nie Lucu jugak ek.. tapi tips nie untuk pasangan yang dah Sah ok..Bukan yang tak sah..

Ada yang tak tahu ker LOVE BITE tu apa... Korang cari la sendiri k.. Nie ada sikit tips yang saya baca dalam internet. Pada Saya tak tahu la orang yang tayang Love Bite ni Mcmane Tebal@Malu muker nyer.. So pandai-pandai la....

Opssss... nie gigitan nyamuk ok...

Bila search kat internet pasal tajuk nie tak tau semua kuar gamba dibawah...
'
'
'
'
'
'
'
'
'

'
'
'
'
'
'Tengok la'

Naper gambor nie plak yang kuar?

So Nie ada sikit Tips bagi yang nak tahu...

Tentunya anda tidak mahu “love bite” menjadi bahan gurauan teman di pejabat dengan pelbagai gelaran, membuatkan anda seolah-olah fobia setiap kali pasangan anda mahu mencium anda terutama di leher. Takut digigit…! Ini ada cara dan petua untuk menghilangkan gigitan love bite.


1) Ambil sebutir panadol, hancurkan dengan sedikit air. Sapu pada tempat yg mempunyai bekas gigitan dan biarkan selama 10-15 minit atau sehingga ia kering. Kemudian bersihkan dgn air seperti biasa.
2) Jika masih kelihatan warna kemerah-merahan, sapukan sedikit cecair ubat pencuci mata (eyeMo) di bahagian tersebut. Biarkan utk seketika.
3)Sapukan beberapa ketul ais batu di leher anda sehingga kesan gigitan semakin hilang.
4) Jika cara ini tidak berhasil, cuba gunakan bawang putih pula. Ambil seulas bawang putih dan belah dua. kemudian gosokkan perlahan-lahan pd bahagian berkenaan sehingga pudar kesannya.


Big luv: Qasehmansya
sumber:tips perkahwinan


No comments:

Post a Comment