Daisypath Anniversary tickers
Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Banner Wan Hazel LINK

Friday, April 15, 2011

Kelebihan Blogger Wanita Dari Lelaki - Kata Mereka ....

tengahari tadi pergi ker blog bangku kosong.. sangat best sebab segmen yang saya sertai tersenarai dalam blog yang super gah nie... yahooo......jombaca....
Salam.
Bila bercakap mengenai kelebihan wanita dalam berblogging, pasti yang akan meluap2 memberikan pendapat adalah wanita ... lagipun apa yang saya nampak .. blogger wanita yang lebih ramai ... betul ke? Nak tunjuk statistik .. dah cari ... tak ada pula yang leh nampak mengesankan. Apa yang boleh dibuat hanyalah andaian .... tapi tak semestinya lelaki tak bijak dalam berblogging ... cuba taip guna search engine ..pasti blog2 yang teratas diungguli oleh blogger lelaki. :)

Namun, jangan dinafikan blogger-blogger wanita telah mewarnakan dunia blogging dengan segala macam kaler - dan bukan pink semata. Isu mereka .... kebanyakkan isu yang bukan isu ... lebih kepada pernyataan isi hati dan perasaan.... lebih manis ... lebih kasih sayang gitu. 

Meh lihat apa yang mereka tulis tentang blog dan isi entri mereka. Semuanya bagi saya benar belaka, dan itulah yang saya dapati bila menjenguk ke blog2 wanita. Yang berwarna merah tu la blog saya.... wink..wink


  • Semuanya dek kerana kasih sayang. Dengan kasih sayang blogger ini menjadikan ia inspirasi dalam penulisan entrinya. Bagus kan? Mengapa nak tulis entri hasut2 penuh hasad, entri kasih sayang camni .... uhh best ..damai je ...pasti aman dunia blog. Tak gitu? Seterusnya .... KLIK SINI









  • Bila blogger wanita tulis jiwang ... takkan ada isu, kalau blogger lelaki buat entri jiwang ... mesti kena cop jiwang karat ...hahahaha betullah kata blogger ni. Saya setuju. Seterusnya .... KLIK SINI





  • Bercerita pasal pakwe adalah priority tertinggi untuk blogger ni bercerita dalam blognya. Hmmm saya nampak ramai blogger remaja perempuan memang menjurus kepada entri2 begini. Seterusnya .... KLIK SINI





  • Uhhh blogger ni siap bagi 3 sebab mengapa blogger wanita lebih baik dari blogger lelaki, yang saya tak tahan tu ... pasal kaler pink ..ehh ye ke tak ada blogger lelaki guna pink untuk tema blognya? Ada je kan kan ...? Dan erkk rupanya kaki buli lelaki blogger ni. Seterusnya .... KLIK SINI







  • No comments:

    Post a Comment