Daisypath Anniversary tickers
Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Banner Wan Hazel LINK

Thursday, April 14, 2011

1st GA from KOQINIAS

Wah....kali nie GA yang ke berapa la aku join..harap2 berbaloi2....sebab musabab aku join sebabnyer owner nie dah melawat BLOG aku yang tak seberapa tu..agak bangga la jugak..lalalalalala
so bagi yang nak join..syarat2nyer senang jer..baca jangan tak baca.....
syarat2nyer senang jer(lalalala..copy and paste dari owner blog)

  • Untuk ahli Koqinians shj (kalo nak join, be one of them first k)
  • Wat entri khas untuk GA ni dan letak banner hampeh cantik tu skali
  • Pick one picture dari mane2 entri yang ada kt blog aku ni, dan bgtau nape korang pilih gambar tu (optional)
  • Give ur opinion and suggestion about this blog
  • Tag membe2 blogger korang (at least 3 org)
  • Bubuh link entri korang kt comment box untuk entri ni

so ikut syarat2nyer mudah jer..
1st:- saya dah follow
2nd:- wat entry pasal GA nie...& letak banner yg memang cantekkk

3rd: syarat nie owner kata tak wajib...so aku abaikan... (hehehehe)
pah tu dia suh bagi suggestion kat blog dia...bab nie aaku kreatif skit...hahaha

1.Banyakkan Kisah Perasaan kasih dan sayang sebab Blog org lelaki kalau cam tu Rating atau Folower tentu ramai..hehehehe betul tak..and selalu la wat contest atau segmen untuk Blogger2 baru..tentu ramai yang suker..

dan yang terakhir kena tag 3org rakan2.. so aku tag
juaaju , aida & watie

so harap berbaloi2 la penyertaan nie(ayat kesian..bukan apa masa nak join nie mcm2 dugaan la pulak.... laptop buat hal la..bateri abis la...stuck la... maybe ada hikmah kot..)

so sesapa nak join klik sini:- join jangan tak join
klik tau!!


BIG LUV: qasehmansya

2 comments:

deyna_83 said...

singgah dari blog bangku kosong

[k]o{q}i[n] said...

tq for joining...gud luck..!!

Post a Comment