Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Banner Wan Hazel LINK

Friday, March 18, 2011

Nougat Crunchy.. memang best....

 

Lama betul tak makan NOUGAT nie.... balik perak ari tu dapat la cari....dekat JJ ipoh..macam2 perisa... tapi yang paling saya suker ialah Nougat crunchy( warna merah)...sangat la rangup... tp kena hati2 sebab kalau tersalah beli..terbeli yg 'soft'.. bila terbeli nougat yg sof tersangat la manis.... so harganyer tidak la mahal sangat.. untuk 100gram hanya Rm 14++.... tp bila saya dah beli..saya round2 kat Famous Amos lagik la murah.. segram rm12 jer..huhuhuhu.... so lepas nie tak payah pening2 cari area pantai timur nie... g cari kat Famous Amos pun dah ada..murah lak tu..... 


bagi sesape yang tak kenal Nougat nie... ini ler rupernyer... sedap...tapi pastikan beli yang crunchy... tengok gambar kat bawah nie..penuh dgn kekacang.. 


layan gambar2 coklat nie dalam internet...banyak rupenyer..macam2 perisa..huhuhu..terliur pulak..kena carik nie..stok dlm handbeg suda habis.... ;(


mmm...sedapnyer dengan kacang pitachio....:) 
kalau yang crunchy nie tidak la manis...rangup rasa kacang jer...

 kalau tak silap saya..harga untuk sekotak nie rm34 jer....



No comments:

Post a Comment