Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Banner Wan Hazel LINK

Sunday, February 6, 2011

Seni Itu Indah~lama tak melukis...

Lama betul tak melukis...sekadar melukis apabila Mood dtg... Bbm untuk Psv saya buat yg simple...buat simple2 pun murid2 puji bukan main lagi... Teringat zaman dimaktab...banyak jugak hasil seni yang saya buat terutama CATAN.. skill tu kena asah lebih la... jom layan gambar2 masa kat Maktab dulu..
Nie kalau Ummi aku kat kampung ni nampak,marah ler dia..sbb aku cilok kat dinding umah kat kampung...nak jgk berhias kat umah sendiri...sbb nak lukis skang ntah bila la boleh buat mcm ni balik...




yang nie aku gantung kat umah aku~ ni watercolor
gambar di Air Terjun Gunung Ledang..

yang nie plak Final Projek Catan diMPBP







Gambar kat bawah nie plak.. Experiment di maktab menggunakan Buncho..simple..tp nak siapkan nie amik masa seminggu jugak la..
dan nie jgk la hasil karya yang terakhir selepas belajar..







Ntah apa2 jer la...pakai Buncho nie dah la Catan nie besar..huh..



1 comment:

Aida Awie said...

cantik la sya...aku pun dah lama tak melukis.. dah berkarat pun agaknye kut.. teringat masa zaman dgn ayah mat. rindu sgt suasana itm masa tu!

Post a Comment