Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Banner Wan Hazel LINK

Monday, February 28, 2011

coklat oh coklat...Terapi Minda....

PEGANG LA KATA2 DIBAWAH..hehehehe 

Gemuk tak gemuk makan coklat itu hal lain yang penting anda tahu kebaikan dan juga keburukannya.Betul tak?Misalnya coklat DIARY MILK,coklat ini boleh mengeratkan ikatan kekeluargaan kalau dimakan bersama keluarga tersayang.So,happy with your coklat and make a good choice...petikan dalam akhbar KOSMO pula seperti dibawah...

Pada hari ini coklat bukan hanya untuk dimakan. Tetapi boleh dinikmati dengan meratakannya di badan dan digunakan sebagai ‘teman’ mandi di tab.

tapi bagi saya pula... 

Coklat umpama membawa mesej yang berkata, ‘Terima kasih’, ‘Saya cintakan kamu’ dan ‘Ia khas untuk diri saya’ dan  coklat adalah satu langkah memanjakan diri. Sungguhpun bagi sesetengah individu coklat memberikan ketenangan dan menggembirakan kita, ia harus diambil secara sederhana.


Bukan apa...sebab saya nie memang suker makan coklat..dan yang paling melemahkan saya bila MY hubby belikan coklat... takmau makan pun ....kena jugak makan..... MY hubby nie sangat pandai la...bila mood saya tidak ok..@ moody.. hadiah coklat la selalu dia bagi..drpd muncung terus tersenyum..hehehehehe...tp bagi pendapat saya memang makan coklat nie terapi bagi seseorang...cubalah....yang bestnyer saya memang suker simpan kotak2 coklat yg cantik...tp sbbkan byk yg lama2 tu habis dah buang tinggal la 4 5kotak jer...still simpan...tq MY Hubby..selalu sgt bg coklat..

 masa dpt ferrero yg besar tu...letihnyer nak habiskan..nasib Qaseh ada..


 yang nie paling best.. Famous Amor.. nie hubby saya bg masa saya majuk..hahahaha


 yang nie pun sangat sedap.. tq MY hubby...


 yang nie dapat pada 26hb Febuary...TQ..



 cabury nie pun sangat sedap.. kat dalam nie ada perisa Vanilla tp yg nie murah jer.. RM7.90
masih ada lagi dalam peti ais...


dan satu lagi nie...My peberet..MINI CONNETTO... nyummyyyy...
memang best...kecik tp comel...(gambar askerim nie gambar lama..)





No comments:

Post a Comment