Daisypath Anniversary tickers
Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Banner Wan Hazel LINK

Friday, November 26, 2010

hati saya menangis




Malam nie saya dpt satu video dari laman Fb.. tersentuh sungguh hati kecil saya. video memaparkan seorang baby(lingkungan 2tahun didera oleh pengasuh)menangis tengok video ni.. Manusia mana la yang berhati binatang ni.. harap2 dpt pembalasan...kesian.. kat sini saya cuber usahakan agar kwn2 di blog dpt tgk video nie...amik pengajaran supaya berhati2 amik maid atau hantar anak ke umah pengasuh..

Ingat... anak adalah Amanah dariNya
Ya Allah, Lindungilah anakku ..
selamatkan dirinya Dunia dan Akhirat

Mama sayang qaseh

maaf video tue tak dpt download..tp saya ada letak satu lagi video dera yang meruntun jiwa tapi anda boleh klik link dibawah ni.


cuber clik link ini.
klik  untuk lihat video yg menyentuh hati 
lagi video yang menyayat hati...


No comments:

Post a Comment